Ένα σεμινάριο απαραίτητο σε επαγγελματίες και εργαζομένους με στόχο να μεγιστοποιήσουν την αποδοτικότητά τους και να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους. Θα συζητηθούν τα παρακάτω θέματα:
- Η Επιχείρηση (Ανάλυση περιβάλλοντος στο οποίο καλείται να λειτουργήσει μια επιχείρηση σήμερα)
- Επαγγελματίας εργαζόμενος (ανάγκη εμπέδωσης χαρακτηριστικών επαγγελματισμού)
- Συμπεριφορά Καταναλωτή (Ανάλυση κριτηρίων σε σχέση με τον τρόπο που αγοράζουν οι πελάτες)
- Body Language (Μη λεκτική επικοινωνία)
- Διαχείριση παραπόνων (Τεχνικές και σημεία προσοχής)
Κόστος 60€ – Early bird: 40€ (κρατήσεις θέσεων έως 5 Νοεμβρίου)