Ποιοτική εξυπηρέτηση, επαγγελματισμός και διαχείριση παραπόνων πελατών
Ένα σεμινάριο απαραίτητο σε επαγγελματίες και εργαζομένους με στόχο να μεγιστοποιήσουν την αποδοτικότητά τους και να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους. Θα συζητηθούν τα παρακάτω θέματα:
- Η Επιχείρηση (Ανάλυση περιβάλλοντος στο οποίο καλείται να λειτουργήσει μια επιχείρηση σήμερα)
- Επαγγελματίας εργαζόμενος (ανάγκη εμπέδωσης χαρακτηριστικών επαγγελματισμού)
- Συμπεριφορά Καταναλωτή (Ανάλυση κριτηρίων σε σχέση με τον τρόπο που αγοράζουν οι πελάτες)
- Body Language (Μη λεκτική επικοινωνία)
- Διαχείριση παραπόνων (Τεχνικές και σημεία προσοχής)
Κόστος 60€ – Early bird: 40€